După o perioadă extraordinară, în jurul anului 2010, blogurile și site-urile personale au o audiență tot mai mică, pe măsură ce publicul s-a mutat pe rețelele sociale precum Facebook, Insta, Tik-tok sau Twitter. Platformele de blogging înregistrează o scădere dramatică în ultimii ani. Multe s-au desființat, iar cele mai mari au pierdut audiență. Wordpress a reușit să țină pasul cu industria, ajustându-și programul astfel încât platforma să poată deveni foarte flexibilă și să servească drept mediu pentru dezvoltarea oricărui tip de site - de la cele comerciale la publicații sau baze de date. Blogger, care a preferat o dezvoltare liniară, fără a distribui codul sursă al programelor sale, este limitat la aplicațiile inițiale și a pierdut o mare parte a utilizatorilor și a audienței. Dacă în 2017 era încă în primele 100 de DNS-uri din lume, după 2019 mai prinde abia top 250.
Platforma rămâne gratuită și este mai bine integrată cu alte produse Google, precum YouTube, ceea ce o face să-și păstreze doze de popularitate.
Comentarii