Ce se întâmplă cu platforma blogger?


După o perioadă extraordinară, în jurul anului 2010, blogurile și site-urile personale au o audiență tot mai mică, pe măsură ce publicul s-a mutat pe rețelele sociale precum Facebook, Insta, Tik-tok sau Twitter. Platformele de blogging înregistrează o scădere dramatică în ultimii ani. Multe s-au desființat, iar cele mai mari au pierdut audiență. Wordpress a reușit să țină pasul cu industria, ajustându-și programul astfel încât platforma să poată deveni foarte flexibilă și să servească drept mediu pentru dezvoltarea oricărui tip de site - de la cele comerciale la publicații sau baze de date. Blogger, care a preferat o dezvoltare liniară, fără a distribui codul sursă al programelor sale, este limitat la aplicațiile inițiale și a pierdut o mare parte a utilizatorilor și a audienței. Dacă în 2017 era încă în primele 100 de DNS-uri din lume, după 2019 mai prinde abia top 250.

Platforma rămâne gratuită și este mai bine integrată cu alte produse Google, precum YouTube, ceea ce o face să-și păstreze doze de popularitate.

Unde sunt cei mai mulți utilizatori blogspot?

  United States12.7%523
  India11.5%182
  Japan6.0%414
  Indonesia5.2%111
  Brazil5.1%172

Care sunt sursele de trafic?

SitePercent of Unique Visits
  1.  google.com16.7%
  2.  youtube.com5.3%
  3.  facebook.com4.4%
  4.  google.co.id1.5%
  5.  google.co.in1.4%

De unde provin linkurile către Blogger?

SitePage
1.twitter.commobile.blog.twitter.com
2.sina.com.cnblog.sina.com.cn/s/blog_476c80850100bq...
3.360.cnbobao.360.cn/snapshot/index?id=136582
4.microsoft.commicrosoft.com/click/areyoucertifiable
5.ebay.comstores.ebay.com/2ndChanceSales/_i.html...

Addenda

Listă de bloguri românești pe Blogger



Comentarii

Feature

Cultura